Gyakori Kérdések

- Mit tegyek ha nem megfelelő méretet választottam, vagy egyéb okból cserélni szeretném a terméket? Átvételt követő 3 munkanapon belül írjon a helena@helena.hu email címre, ahol egyeztetni tud a csere lehetőségéről.

- Milyen módon és mennyi idő alatt jut el hozzám a megrendelt áru? Ha csomagot az MPL futár szállítja ki a megadott szállítási címre, a kiszállítás minden esetben az értesítő e-mail kiküldésétől számított következő munkanapon történik meg 8:00 és 17:00 óra között. Ammennyiben a PostaPontot, Mol és Coop postapontot vagy Postán maradó kézbesítést választja, a csomag legtöbb esetben 1 munkanapon belül megérkezik a kézbesítési helyre, az értesítő e-mail kiküldésétől számítva.

- Mennyibe kerül a termékek kiszállítása? Ha a vásárlás értéke eléri a 15.000 Ft-ot, akkor a szállítási költséget átvállaljuk. Ha a rendelés összege 15.000Ft alatt van, akkor a kiszállítási költséget számolunk fel az alábbiak szerint.
 
Kézbesítési módok
MPL futár
házhoz kézbesítés
MOL és Coop PostaPont, Postán maradó
Csomagautomata
Fizetési mód
Előreutalás és Utánvét
Előreutalás, Utánvét és Bankkártya*
Vásárlás összege
15 eFt-ig
15 eFt-tól
15 eFt-ig
15 eFt-tól
Kiszállítás díja
1300 Ft
Ingyenes
990 Ft
Ingyenes
*MPL csomagautomataknál csak bankkártyás fizetés lehetséges.

- Hányszor probálkozik kihozni az MPL futár a csomagot? Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a megrendelésnél, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

- Hol jár a csomagom? A csomagját az MPL munkatársai szállítják ki önnek így lehetőség van a következő link-en keresztül ellenőrizni hol tart a csomagja.
Küldemény Nyomkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
 
- Hogyan juthatok kuponhoz? A kuponokat a Webáruházunkban digitálisan állítjuk ki és juttatjuk el a Vásárlóhoz. Kuponokat általában valamilyen akció keretein belül hírlevélben és Facebook-on bocsátjuk ki. A kedvezményeket akkor is fel tudja használni, ha nem regisztrált látogató. Bővebb információt a „Kupon Program” menüben találhat.